Pages

Subscribe:

Selasa, 26 Februari 2013

SAHABAT SEJATI IMPIAN DI HATI.

♥ SAHABAT SEJATI IMPIAN DI HATI ♥

♥ Ya ALLAH Ya Ilahi !
♥ Sahabat saya tak seperti sahabat Nabi ( shallallahu alaihi wasallam ).
♥ Sahabat Nabi setia di sisi.
♥ Sahabat saya datang dan pergi.
♥ Ya ALLAH Ya Ilahi !
♥ Saya muhasabah menerawang diri.
♥ Dari dulu sampai saat ini.
♥ Ramai sudah bertandang di hati.
♥ Ramai sudah datang dan pergi.
♥ Sahabat ketawa saya gembira.
♥ Sahabat sayu saya syahdu.
♥ Sahabat layu saya pilu.
♥ Sahabat cemerlang saya gemilang.
♥ Sahabat saya buah hati saya.
♥ Mesra kami penawar duka.
♥ Rindu kami menambah cinta.
♥ Rajuk kami membuah ceria.
♥ Ya ALLAH !
♥ Silaturrahim kami ukhuwah fillah.
♥ Bermusuhan kami na'udzubillah.
♥ Berpisah mati InsyaAllah.
♥ Penghibur hati do'a rabitah.
♥ Ya ALLAH Yang Maha ESA.
♥ Kawan saya sahabat saya.
♥ Rahmati kami meniti usia.
♥ Terpisah kami di alam nyata.
♥ Temukan semula di taman Syurga.
♥ InsyaAllah.

(^_^)V♥♥♥~*

0 ulasan:

Catat Ulasan